sobota, 23 grudnia 2017

CATERING DLA PSA – 4 DOGS



Podobny obraz

Dzięki uprzejmości 4dogs.waw.pl dostaliśmy do testów sześć słoiczków pełnych pyszności dla mojego psiaka oraz przysmaki, które zrobiły u nas furorę! 


Zestaw, który do nas trafił był bardzo ładnie i co najważniejsze szczelnie zapakowany. Każdy słoik był owinięty folią bąbelkową co zapewniało ochronę naszego szklanego naczynia przed rozbiciem podczas transportu. Każdy słoiczek był podpisany imieniem czworonoga co zrobiło na mnie miłe wrażenie. 


Każdy słoiczek z sześciu był z innego mięsa, znajdowały się takie smaki jak: Risotto z udźca indykaSztuka mięsa wołowegoFilet z ryby z cukiniąGulasz z kurczaka i wołowiny, Paella z kurczakiem i podrobami, Potrawka Junior. Gramatura jednej potrawki to 250g a cena zależna jest od rodzaju mięsa. Waha się między 11-14zł za słoiczek, z tego co wiem teraz na ich stronie jest promocja i można kupić każdą potrawkę w cenie 9,99zł jednak nie wiem do kiedy ona trwa więc spieszcie się :) 



Potrawki dla naszych czworonogów przyrządzane są z naturalnych składników bez dodatków konserwujących. Są zdrowe i pożywne, ładnie pachną- to nie jest zapach karmy z puszki. Jednak trzeba pamiętać iż maja krótki czas ważności i nie można ich długo przetrzymywać. Słoiczki 4dogs akceptują pokojową temperaturę, dlatego, dopóki są zamknięte, nie ma konieczności trzymania ich w lodówce. Po otwarciu należy przechowywać je w lodówce nie dłużej niż 24 godziny.




Sztuka mięsa wołowego



 Wołowina - zaliczana jest do mięs o największych pokładach wartości odżywczych. Uważana jest za jedno z najlepszych źródeł łatwo przyswajalnego białka, odpowiedzialnego za prawidłowy wzrost, wygląd skóry, budowę kośćca i masy mięśniowej. Zawiera witaminę B6, B 12, kwas pantotenowy, fosfor, cynk, selen i niacynę.
Makaron - cenne źródło skrobi, należącej do węglowodanów złożonych. Uzyskiwana z nich glukoza stanowi paliwo energetyczne dla komórek ciała. Uwalniana powoli i równomiernie zapewnia stałe źródło energii oraz sytość na wiele godzin. Zapewnia prawidłowe funkcjonowanie mózgu oraz moc mięśni.

Cukinia - jest doskonałym źródłem manganu, witaminy C i A, magnezu, błonnika, potasu, miedzi, kwasu foliowego i fosforu. Zawiera także kwasy tłuszczowe omega-3, witaminę B1, B2, B6, wapń, cynk, niacynę i białko. Dodatek cukinii wpływa na aktywację pracy wydzielniczej i motorycznej żołądka i jelit, normalizuje stan mikroflory jelitowej. Pomaga organizmowi lepiej przyswajać białka z pokarmu.


Kukurydza - nieocenione źródło błonnika, witamin z grupy B, beta-karotenu, witamin C i E oraz aminokwasów. Zawarty w niej selen wraz z witaminą E i beta-karotenem broni przed działaniem wolnych rodników i zwiększa odporność.









Gulasz z kurczaka i wołowiny


Mięso z kurczaka - dostarcza witamin z grupy B, szczególnie B3 (niacyny) i B6 (pirydoksyny). Witamina B3 kontroluje procesy energetyczne w organizmie, uczestniczy w metabolizmie węglowodanów, białek i tłuszczów oraz w wytwarzaniu czerwonych krwinek, reguluje poziom cholesterolu, rozszerza naczynia krwionośne, wpływa pozytywnie na układ nerwowy i kondycję psychiczną, a także poprawia stan sierści i skóry. Mięso z kurczaka dostarcza sporo składników mineralnych, takich jak cynk, selen, magnez i fosfor. Cynk znajduje się w około 200 enzymach, bierze udział w bardzo wielu procesach życiowych, m.in. mineralizacji kości, gojeniu się ran, pracy układu odpornościowego, wydzielaniu insuliny, regulowaniu ciśnienia krwi i pracy serca.

Wołowina - zaliczana jest do mięs o największych pokładach wartości odżywczych. Uważana jest za jedno z najlepszych źródeł łatwo przyswajalnego białka, odpowiedzialnego za prawidłowy wzrost, wygląd skóry, budowę kośćca i masy mięśniowej. Zawiera witaminę B6, B 12, kwas pantotenowy, fosfor, cynk, selen i niacynę.

Batat - ma stosunkowo niski indeks glikemiczny a regularne stosowanie diety zawierającej to warzywo pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi. Biorąc pod uwagę zawartość błonnika, złożonych węglowodanów, białka, tłuszczu, witamin A, B, C, E, K, makro – i mikropierwiastków batat w rankingu warzyw zdobył pozycję warzywa o najwyższej wartości odżywczej. Z uwagi na wysoką koncentrację potasu w bulwach spożywanie batata pomaga w utrzymaniu równowagi płynów i elektrolitów w organizmie, jak również integralności komórek. Obecność żelaza i wapnia wpływa korzystnie na prawidłowe krążenie krwi oraz gęstość kości.

Dynia - jest skondensowanym źródłem dobrze przyswajalnych węglowodanów i składników biologicznie czynnych, wśród których najcenniejsze są karotenoidy oraz kwasy tłuszczowe. Uzupełnia codzienną dietę w witaminy (A, C, B1, B2, B3, B6) oraz składniki mineralne – zwłaszcza potas, wapń, fosfor i magnez.

Groszek - możemy w nim znaleźć witaminy A, C, E, K, B1, B2, B3, B6 i kwas foliowy. Dostarcza także organizmowi cennych minerałów, takich jak wapń, magnez, fosfor, żelazo, sód, błonnik pokarmowy czy potas.

Filet z ryby z cukinią


Dorsz - gwarantuje potężną porcję białek oraz selenu, który wzmacnia odporność. Zawarta w nim witamina B1 odpowiada za prawidłową pracę układu nerwowego, chroni przed zaburzeniami pracy serca oraz układu pokarmowego. Z kolei witamina B2 odpowiada za stan i zdrowie skóry. Witamina B12 chroni przed anemią, witamina B6 odpowiada za metabolizm białek i węglowodanów, poprawia pracę serca i reguluje ciśnienie tętnicze. Mięso dorsza zawiera kwasy omega-3, które stanowią wyjątkowy budulec komórek. Dzięki nim błona komórkowa lepiej funkcjonuje, co usprawnia wszystkie procesy życiowe. Zawartość kwasów omega-6 wpływa korzystnie na pracę nerek oraz wątroby, przyspieszają gojenie ran, zapobiegają zakażeniom.
Naturalny wapń, fosfor oraz witamina D wspomagają budowę kości.
Kasza jaglana - ma mało skrobi, za to dużo łatwo przyswajalnego białka. Wyróżnia się najwyższą wśród kasz zawartością witamin z grupy B: B1, (tiaminy), B2 (ryboflawiny) i B6 (pirydoksyny) oraz żelaza i miedzi. Jest lekkostrawna i nie uczula, bo nie zawiera glutenu. Ma właściwości antywirusowe.
Karp - zawiera stosunkowo niewiele tłuszczu (jest zaliczany do ryb średnio tłustych) z liczącą się ilością nienasyconych kwasów tłuszczowych. Mięso karpia, poza łatwo przyswajalnym białkiem, posiada również w swoim składzie cenne witaminy, takie jak: B1, B6, B12 oraz PP. Jest również dobrym źródłem składników mineralnych takich jak: fosfor, potas, selen, cynk, żelazo, siarka i magnez.

Cukinia - jest doskonałym źródłem manganu, witaminy C i A, magnezu, błonnika, potasu, miedzi, kwasu foliowego i fosforu. Zawiera także kwasy tłuszczowe omega-3, witaminę B1, B2, B6, wapń, cynk, niacynę i białko. Dodatek cukinii wpływa na aktywację pracy wydzielniczej i motorycznej żołądka i jelit, normalizuje stan mikroflory jelitowej. Pomaga organizmowi lepiej przyswajać białka z pokarmu.



Paella z kurczakiem i podrobami



Mięso z udźca kurczaka - dostarcza witamin z grupy B, szczególnie B3 (niacyny) i B6 (pirydoksyny). Witamina B3 kontroluje procesy energetyczne w organizmie, uczestniczy w metabolizmie węglowodanów, białek i tłuszczów oraz w wytwarzaniu czerwonych krwinek, reguluje poziom cholesterolu, rozszerza naczynia krwionośne, wpływa pozytywnie na układ nerwowy i kondycję psychiczną, a także poprawia stan sierści i skóry. Mięso z kurczaka dostarcza sporo składników mineralnych, takich jak cynk, selen, magnez i fosfor. Cynk znajduje się w około 200 enzymach, bierze udział w bardzo wielu procesach życiowych, m.in. mineralizacji kości, gojeniu się ran, pracy układu odpornościowego, wydzielaniu insuliny, regulowaniu ciśnienia krwi i pracy serca.
Ryż - jedno z najbardziej lekkostrawnych zbóż. Cenne źródło witaminy B która wspiera produkcję czerwonych krwinek. Ryż dostarcza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny być podstawowym źródłem energii. Stanowi cenne źródło potasu (reguluje ciśnienie krwi), magnezu, żelaza i cynku (poprawiają odporność). Bogactwo ryżu to również witaminy z grupy B (regulują pracę układu nerwowego), witamina E (chroni przed wolnymi rodnikami) i błonnik (poprawia trawienie).
Żołądki kurze - to znakomite źródło białka oraz pierwiastków takich jak cynk, miedź, potas, żelazo, selen, witamina B1 i B2 i niacyna. Żołądki są też znakomitym źródłem choliny, która korzystnie wpływa na gospodarkę lipidową i funkcjonowanie wątroby oraz układu nerwowego. Na uwagę zasługuje też wysoka zawartość aminokwasów biorących udział w syntezie kolagenu.
Groszek - możemy w nim znaleźć witaminy A, C, E, K, B1, B2, B3, B6 i kwas foliowy. Dostarcza także organizmowi cennych minerałów, takich jak wapń, magnez, fosfor, żelazo, sód, błonnik pokarmowy czy potas.
Marchew - zawiera silne związki przeciwutleniające, jest też jednym z najbogatszych źródeł prowitaminy A. Wspiera profilaktykę chorób serca serca, przyczynia się do profilaktyki nowotworów u psów, wspomaga wzrok. Jest również cennym źródłem witaminy C i K, potasu i błonnika pokarmowego.

Risotto z udźca indyka



Udziec z indyka - zawiera ważne mikroelementy, takie jak fosfor regulujący gospodarkę wodną, potas, odpowiedzialny za sprawność kośćca, uwalnianie energii i wchłanianie składników odżywczych, magnez, wspomagające dotlenienie komórek, żelazo oraz cynk, który wspiera system immunologiczny. Mięso indycze zawiera również znaczne ilości witamin z grupy B: niacynę, ryboflawinę i tiaminę, niezbędnych do wzrostu i prawidłowego rozwoju układu nerwowego oraz do utrzymania ogólnej sprawności organizmu. Jest ono też ważnym źródłem niezbędnej dla tworzenia czerwonych krwinek witaminy B12. Ciemne mięso z uda zawiera więcej żelaza i cynku niż jasne mięso z piersi,
Ryż -  jedno z najbardziej lekkostrawnych zbóż. Cenne źródło witaminy B która wspiera produkcję czerwonych krwinek. Ryż dostarcza dużej ilości węglowodanów złożonych, które powinny być podstawowym źródłem energii. Stanowi cenne źródło potasu (reguluje ciśnienie krwi), magnezu, żelaza i cynku (poprawiają odporność). Bogactwo ryżu to również witaminy z grupy B (regulują pracę układu nerwowego), witamina E (chroni przed wolnymi rodnikami) i błonnik (poprawia trawienie).
Marchew - zawiera silne związki przeciwutleniające, jest też jednym z najbogatszych źródeł prowitaminy A. Wspiera profilaktykę chorób serca, przyczynia się do profilaktyki nowotworów u psów, wspomaga wzrok. Jest również cennym źródłem witaminy C i K, potasu i błonnika pokarmowego.


Izu był bardzo zadowolony z każdego słoiczka. Każdy mu smakował aż michę wylizywał do samego denka.



4 DOGS również w swojej ofercie posiada smakołyki dla psów tzw psikuski. Ładnie opakowane z ciekawą grafiką przyciągają wzrok właściciela a rozpakowane smaczki swoim zapachem nęcą czworonoga. Cena takich smaków to 9,99zł



Chrupka wątróbka-posiada wątróbkę z kurczaka, jajka, mąkę orkiszową, amarantus i olej rzepakowy. Fajne kruche ciastka, które łatwo schować do kieszeni i podawać psu w nagrodę.

Zdrowe bananowe-mocno chrupiące deserowe smakołyki o delikatnie słodkawej nucie uzyskanej wyłącznie z owoców. W składzie mają banany, jabłka, mąkę orkiszową, jaja, mąkę żytnią, amarantus oraz olej rzepakowy

Gibka rybka-wytrawne, kruche, rozpieszczające psie podniebienia ciasteczka z wiodąca nutą tuńczyka. Zawierają tuńczyka, jaja, mąkę orkiszową, mąkę żytnią, amarantus, płatki owsiane, olej rzepakowy.



Jestem zadowolona z produktów jakie dostaliśmy do testów. Nie mam zastrzeżeń i mogę wam polecić z czystym sumieniem Catering dla psów. Jednak nie uważam aby było to dobre rozwiązanie w stałym karmieniu dużego psa. Słoiczki są małe i dość kosztowne co idzie z drogą inwestycją by utrzymać psa na samych słoiczkach. Jednak jeśli macie małe pieski i karmicie je mokrym jedzeniem warto spróbować. Przysmaki również są bardzo fajne i można stosować je przy uczeniu psa komend lub sztuczek.