sobota, 17 stycznia 2015

Prezenty świąteczne i recenzja karmy APPLAWS

Wiem,że już dość dawno po świętach a ja dopiero teraz mam okazje napisać post o prezentach.Wcześniej jakoś nie miałam okazji,a to akumulatorek od aparatu rozładowany,a to nauka potem zapomniałam i tak jakoś dopiero teraz się zebrałam z tym wszystkim.
A więc na dole znajduje się paczka jaką dostał Izaya na święta.Wspominałam o niej we wcześniejszym poście.


Paczka z zooplusa wydanie świąteczne a w niej 16 niespodzianek!


NIEBAWEM  RECENZJE  TYCH  PRODUKTÓW :)

Izaya w prezencie dostał też gumowy krążek z firmy Trixie zakupiony w leopardusie 


Oraz piłkę na sznurku,która nie tonie firmy Sum-Plast też zakupiona w leopardusie

NIEBAWEM  TEST  ZABAWEK 

Nie tylko Izu został obdarowany ale Sarze mojej pudlicy też się coś należy.Zakupiłam jej karmę dla seniorów firmy Applaws,którą dostaniecie w zooplusie konkretnie TUTAJ.

Jak dla mnie karma wyśmienita!Skład jaki posiada karma jest bardzo dobry.Duża ilość mięsa bo aż 75% kurczaka! Chrupeczki są małe i cienkie dzięki czemu starszy pies nie ma problemu z ich zjedzeniem.

porównanie z 20 groszówką :)
Mają bardzo intensywny zapach co przyciąga mojego naprawdę wybrednego psa.Więc polecam dla tych "francuskich piesków",które nie chętnie sięgają po jakiegoś chrupka :)


Z racji tego,że są to chrupki dla seniora dzisiejszym testerem zostanie 14-letnia Sara.

Jak widać chrupki zaczęły znikać :)


Tak jej zasmakowały aż chciała wyprosić na mnie dokładkę haha

I to koniec naszego testu karmy Applaws.Na prawdę polecam dla psów wybrednych ! 

Tak na koniec chciałam się z wami pochwalić wygraną w konkursie Dog Chow :D Izaya wygrał kocyk dla psów.



JAK  WSPOMINAŁAM  TESTY  I  WSZELKIE  RECENZJE  PRODUKTÓW  NIEBAWEM ! :)



6 komentarzy:

  1. Wow! Super paczka dla psiaczka! :3 w zooplusie są naprawdę fajne rzeczy.

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta paczka z zooplusa :D teraz żałuję, że jej nie wzięłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka, osobiście dość często robię zakupy w zooplusie i według mnie to jedna z najlepszych stron do kupowania rzeczy zwierzakom. Gratuluje wygranej w konkursie. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekamy na recenzję purizona, obecnie jesteśmy na innej karmie,a ta bardzo mnie zaintrygowała, ale nigdy nie po drodze, aby zamówić próbki. Pozdrawiam.

    medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne porównanie wielkości karmy na tym gifie! Genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń