sobota, 16 maja 2015

Jak spędzaliśmy majówkę

 BARDZO WAŻNY KOMUNIKAT !!!

ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W BAZARKU!

PIENIĄDZE Z BAZARKU SĄ PRZEZNACZONE NA ZAKUP ŚRODKÓW PRZECIW INSEKTOM DLA ZWIERZĄT W SCHRONISKU!


___________________________________________________________________

Post trochę spóźniony bo po majówce już troszeczkę czasu minęło,ale jakoś teraz mogłam spokojnie usiąść i napisać ten post :)

A więc...aktywną majówkę rozpoczęliśmy drugiego maja,dokładniej mówiąc w sobotę.Piątek to był dzień lenistwa.W południe około godziny 12:00 pojechałam z Izaya na Lublinek by spotkać się z Lexi i jej właścicielami aby psy mogły się wyszaleć.


Lexi i Izaya to zgrana para.Znają się od małego papcia i uwielbiają się nawzajem.Są to dwa rozbrykane "koniki",które w głowie mają tylko igraszki :) Te same charaktery! Idealna para pod słońcem haha.


Tego pięknego słonecznego dnia nie mogło zabraknąć miejsca do ochłody!Psiaki zaliczyły kąpiel i dobrze się przy tym bawiły.Powiedziałabym,że nawet za dobrze gdyż Izu uciekał przed smyczą do wody wiedząc iż ja nie wejdę do niej.Hahaha taki cwany lis.


Po zabawie w stawie psy znów hasały na polanie,dzięki czemu wyschły i spokojnie mogłam z Izaya wrócić do auta.

Co do jego zachowania podczas tego spotkania byłam zadowolona,pies spokojnie przechodził koło właścicieli Lexi,był wyluzowany.Nie reagował na rowery czy biegaczy,z tym akurat problem ma Lexi.Jeśli chodzi o inne psy to podczas zabawy z Lexi nie zwraca uwagi na innych rówieśników,jednak gdy jest sam spuszczony szuka psa-co nie zawsze kończy się dobrze.Nadal pracujemy nad przywołaniem,jesteśmy ku lepszej drodze :)

                            ___________________________________________________
WYSTAWA PSÓW

W niedzielę wybrałam się na wystawę psów,która odbyła się na stadionie START w Łodzi.
Mnóstwo przeróżnych ras można było spotkać podczas tej imprezy.Do tego było dość sporo straganów z akcesoriami dla pupili oraz urządzono zawody agility i z tego co kojarzę również PT.


Niestety nie wzięłam ze sobą psa ze względu na tłok i dużą ilość psów.Izaya jeszcze nie jest na to gotów i nie chciałam się denerwować ani jego,za to Milena odwiedziła wystawę z Lili :)


Najwięcej można było spotkać psy rasy Owczarek Niemiecki,Husky czy też Border Collie.
Jednak inne mniej znane rasy tzw "rodzynki" też się pojawiły.Łapcie kilka fotek!

Border Collie
Owczarek Niemiecki



Owczarek Australijski


Sheltie

Wilczaki
Saluki
Pies Faraona
Nuvi

  Były i belguty ! Jednak ilość ich nie była zbyt wielka :(

To zdjęcie mi się tak podoba,że aż się podpisałam

 Teraz trochę fotek z agility 


To by było na tyle.Atmosfera na wystawie miła,fajnie się bawiłam i dość sporo czasu tam spędziłam.
Jak to ja,nie umiałam powstrzymać się od kupienia zabawki dla Izayi więc nie wróciłam z pustymi rękoma :)

Na koniec zostawiam was z filmikiem :)

















19 komentarzy:

  1. Nigdy nie jest za późno na relację z majówki :D Szczególnie, jeśli zawiera takie śliczne zdjęcia! Widać, że psiaki cudownie się bawiły. Powodzenia w pracy nad przywołaniem :)
    pozdrawiamy
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez dopiero teraz pisałam relacje z majówki :)
    Widać, że psiaki bawiły się super :)
    Zdjęcia świetne! :)
    Bardzo Was przepraszam, że dość długo u Was nie byłam, ale miałam dwie wycieczki w ostatnim czasie i naprawdę nie miałam czasu, aby usiąść przed komputer, ale już wracamy! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    W&M
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Masz pięknego psa =).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że bardzo aktywnie spędziliście majówkę. Świetnie, ze psy tak fajnie się dogadują. :)
    Pozdrawiamy!
    Wiktoria&Rex
    http://reksio-the-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam belgi. Ukochana rasa, zaraz po dobermanach. Piękne psy, takie "ON'ki z lepszym systemem" czyli lepszą reakcją na bodźce, psychiką ale też bardziej kruche, i z normlnymi łapami. Myślę wstępnie nad tym psem. Chyba z Di Trevi. Co o niej myślisz?

    Pozdrawiam http://staffikxbasenji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej hodowli więc nie wiem co mam Ci tutaj napisać.Mogę Ci tylko doradzić byś wybrała szczenię o naprawdę zrównoważonej psychice jeśli nie chcesz mieć takich problemów jak ja :) Belgi to naprawdę trudna rasa i od małego papcia trzeba te psy bardzo dobrze socjalizować.Zły socjal da o sobie znać gdy psiak trochę podrośnie.U Izayi ciemne strony belga ujawniły się około 7 miesiąca życia.Więc jeśli chcesz miec owczarka belgijskiego a do tego groenendael'a to musisz być dobrze przygotowana na pojawienie się szczeniaczka :)

      Usuń
    2. Wiem.
      Z Di Trevi jedna suczka była na Cruft`s a to duże osiągnięcie. Szkoda ze w Polsce jest tak mało hodowli. A ty jakie polecasz?

      Usuń
    3. Hmm jeśli chodzi o hodowle znajdujące się w Polsce to polecam Polaris lub Czarny Opal.Jeśli nie stanowi dla Ciebie problemu wyjazd do Czech polecam Sen Vysociny.Matka Izayi pochodzi z tej hodowli.

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję. Cieszę się że spotkałem choć jednego (poza mną) "Gronkmaniaka".

      Usuń
    5. Zastanów się, do czego potrzebujesz psa i szukaj hodowli, które mają psy, które robią właśnie to, co Ty chciałbyś robić ze swoim psem. Jeżeli szukasz psa do sportu to fakt, że pies pojechał na Crufts ani ziębi, ani grzeje. Jeżeli szukasz wystawowego championa, to fakt, że w danej hodowli wszystkie psy chodzą w obidjęsowych trójkach jest zupełnie nieistotny. I tak dalej.

      Usuń
  6. Piękne macie tereny spacerowe na Lublinku. Zazdroszczę, patrząc na zdjęcia wydaje się, że to naprawdę mnóstwo przestrzeni!

    Czy mi się wydaje, czy ten ozik ma nieco za krótki przód? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu tak wygląda :P w rzeczywistości psiak wyglądał normalnie

      Usuń
  7. Ależ z nich zacne pomykacze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że Wasz weekend majowy jak najbardziej udany :D W sobotę psiaki nieźle się wyszalały- na prawdę super tereny na spacery * o * A co do niedzieli to z chęcią bym ją tak spędziła ... O ile pamiętam to moją spędziłam w domu na lenistwie ; - ;
    Co do zdjęć to naprawdę są super ! :D Zwłaszcza z soboty- są przepełnione psią radością, a to coś co lubię ^ , ^

    Ola&Noris
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotorelacja :D Też czasami wybieramy się z Abi na pobliskie wystawy da niej w ramach socjalu a dla mnie w ramach focenia ^^
    Widzę, że majówka bardzo udana i aktywnie spędzona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż me oczy widzą .Łódź! W ktorej ostatnimy czasy częsnto zabawiamy. Świetne zdjęcia. Ja też byłam na wystawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Świetnie, że majówkę spędziliście aktywnie.
    Pozdrawiam,
    wesolepupile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że i my załapaliśmy się na jednym zdjęciu, jako tajniaki :P
    Foty super, kolorowe, ostre, aż miło się patrzy... :)

    Pozdrawiamy, Magda & Hutcher.
    www.borderstopbordercollie.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam linka do wpisu od koleżanki, która wypatrzyła na zdjęciu mojego psa. Pies podpisany jako pies faraona to pies o imieniu Quemh's Bel'a Resco rasy Podenco z Ibizy, szorstkowłosy o imieniu Resco. :) Więc jeszcze większy rodzynek wystawowy niż Pies Faraona. Więcej Pana Psa można zobaczyć tu -> https://www.facebook.com/Resco-379020245582319/

    OdpowiedzUsuń