czwartek, 2 lipca 2015

DCDC Poznań 2015

Dzisiaj piszę dla was notkę o moich wrażeniach na DCDC w Poznaniu.Był to mój pierwszy wyjazd na te zawody ale niestety bez psa...to znaczy mojego psa bo pojechał z nami inny pies(Lili) :D
Izaya ogólnie miał jechać i startować w dog diving ale jego zachowanie jeszcze na to nie pozwoliło.Za rok na stówkę będziemy startować w dog diving i może freestyle w startersach ponieważ z dyskami idzie nam coraz lepiej :-) We wrześniu będzie można nas spotkać na Dog Games Fall,będziemy startować w speedWay!
_________________________________________________________
Ogólnie bardzo fajnie spędziłam czas.Zebrałam kilka paczek próbek karmy hyhy..kupiłam dwa dyski no i to byłoby na tyle.Głównym celem było nagrywanie i zdjęcia więc zostawiam was z fotkami i filmikiem końcowym.Jeśli znajduje się na zdjęciu twój psiak śmiało możesz wsiąść fotke i opublikować ją na swoim blogu lub FB.


























RESZTA ZDJEĆ TUTAJ: https://goo.gl/photos/rwNFG1Y73q21rpGY9

Na koniec łapcie filmik:

A wy byliście na DCDC w Poznaniu ? :-)

12 komentarzy:

  1. Ja byłam z moim Cielakiem oglądać :).
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę. Sfotografowałaś Costę z http://costa-sbt.blogspot.com/
    Super zdjęcia, jajki obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam razem z Kentucky'm i nawet startowaliśmy w startersach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Nam też skapnęły się próbki karmy i kupon do MaxiZoo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam przyjemności uczestniczyć na zawodach :( Ale może kiedyś się wybiorę :) Bardzo dobrej jakości zdjęcia. Fajny blog ^^
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja, my niestety na najbliższe dcdc (Wrocław) mamy ponad 200km ;/ Ale może za rok damy radę :))

    Pozdrawiamy,
    http://plutoifigaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać latające psy zarówno na zdjęciach i filmikach :D My może zagościmy w przyszłym roku we Wrocławiu jak się nam poszczęści z nocowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała pojechać na takie seminaria/zawody. Od niedawna trenujemy fri,lecz wiem, że nigdy nas tam nie będzie. Zdjęcia naprawdę są piękne. Jakiego sprzętu używasz ?
    Zapraszam do nas http://szczesliwa3trojka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też jeszcze nie jesteśmy gotowi ale wiem że treningi z frisbee dają cuda ! :D
      Jeśli chodzi o zdjęcia to robie nikonem D5000 a obiektyw to sigma 70-200mm

      Usuń
  9. Wspaniała fotorelacja z ślicznymi zdjęciami!
    Pozdrawiamy! :)
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że tego typu imprezy cieszą się tak dużym (co raz większym) zainteresowaniem!

    OdpowiedzUsuń