sobota, 17 października 2015

Czy tylko belg mi w głowie?-Czyli top 5 ulubionych ras :)

Zainspirowałam się czytając wpis na blogu KLIK
Czy moje serce przywiązało się tylko do jednej rasy...? Otóż nie! Oczywiście owczarek belgijski jest tym wymarzony ale to nie jedyna rasa jaką chciałabym mieć.Dziś przedstawię wam moje 5 ulubionych ras psiaków z jakimi w przyszłości chciałabym się zetknąć :)




1.Australian Cattle Dog 

via pinterest.com
Moja ulubiona rasa zaraz po Owczarku belgijskim.Średniej wielkości psiak o mocnym charakterze,zwinny i silny.Idealny do sportów.Uwielbiam te psy,mają unikatowe umaszczenie dzięki czemu różnią się od siebie.Możliwe,że psiaczek tej rasy zawita u mnie w domu pod koniec 2016 bądź na początku 2017 roku :)

2.Wilczak Czechosłowacki

via pinterest.com
Piękne psy,które przypominają wilka nie tylko z wyglądu lecz i z charakteru.Trudne do ułożenia,chodzące swoimi ścieżkami niczym kot.Majestatyczny,boski,inteligenty wilczak MUSI zawitać kiedyś w moim domu.

3.Chart Perski(Saluki)


Zakochałam się w nich od razu jak tylko zobaczyłam tą rasę.Pięknie wyglądają i są bardzo szybkie.
Myślę,że saluki też kiedyś,kiedyś pojawi się w moim życiu :)

4.Kelpie


Po prostu cenię tą rasę za aktywność,żywiołowość oraz za inteligencje.Kochają współpracować z człowiekiem.

5.Shiba Inu


Te japońskie pieski po prostu są przeurocze i kochane!Jednak ich charakter już taki nie jest.Są dominujące i psem jednego pana.Trzeba dobrze poprowadzić takiego szczeniaczka by wyrósł na godnego przedstawiciela rasy Shiba Inu.


To było moje top 5 ras,które darzę dużą sympatiom.A Wy jaką macie swoją złotą piątkę ? :)

16 komentarzy:

  1. Ambitnie :)
    My również mamy swoją ulubioną piątkę, choć moim zdaniem każdy pies zasługuje na bycie w podium.
    Jestem rozkochana w owczarkach, ale nie potrafiłabym wyróżnić tylko piątki. Z pewnością na pierwsze miejsca wpuściłabym Terviki, Maliny i Dobermany. Chyba najbardziej mi imponują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, gdybym tak ja miała ustalić piątkę... na pewno byłby w niej wilczak czechosłowacki i owczarek australijski :D
    Ale prawda jest taka, że ciężko wybrać, choć Twój wpis chyba mnie zainspirował do podobnego u mnie. Swoją drogą, przypadkowo trafiłam, a tu od razu jedna z ras, która bardziej mi się podoba :)
    Pięknego masz psa :)
    (my z bloga: https://owilkumowablog.wordpress.com/ bo mi nie chce dodawać komentarzy jako ja -__-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twojej listy mogłabym mieć jedynie acd lub kelpika.
    Ciekawy post! ;)

    | www.mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  4. Kelpie są świetne, moja znajoma ma czekoladową sukę tej rasy- jest zjawiskowa! Ja absolutnie uwielbiam JRT i jamniki szorstkowłose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z tej listy najbardziej podobają się shiby. Są niesamowitymi, charakternymi psami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh również zakochałam się w saluki! Są boskie i zgrabne. Nr jeden również przepiękny. Chciałabym mieć wilaczaka, ale są trudne do ułożenia. Może kiedyś, jak będę miała większe doświadczenie.:)
    zdaniembombiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. Zapisujemy się do obserwatorów! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona 5? To jakaś niedorzeczność! Kocham wszystkie psy, ale gdybym już tak naprawdę, ale naprawdę musiała wybrać to podium prezentowałoby się następująco (oprócz Springer spaniela angielskiego, którego już na wiosnę posiądę, pies marzenie! :))

    1) Cocker spaniel angielski
    2) Border Collie/ Owczarek szkocki
    3) Gończy polski
    4) Nowofunland
    5) Owczarek (jaki? może belg? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post.Moimi ulubionymi rasami są:labrador,owczarek niemiecki i husky.:)
    Blog zaobserwowany,zapraszam na mojego:
    all-about--dogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dwoma pozycjami idealnie wpasowałaś się w moje gusta :D Kelpiak i Cattle Dog marzą mi się od dawien dawna i z pewnością w przyszłości powiększą naszą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kelpie i Saluki to również moi ulubieńcy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda rasa jest piekna :) Ja akurat jestem ogromną fanką owczarkow niemieckich. Odkąd pamietam mieliśmy je w domu :) Niedługo naszego psa czeka kastracja. Czytam o narkozie wziewnej na https://wetmarysin.pl/narkoza-wziewna i dzisiaj będę umawiać go na zabieg. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko poszło dobrze.

    OdpowiedzUsuń