środa, 15 marca 2017

Urodzinowy powrót

Witam wszystkich,którzy zostali nadal moimi obserwatorami po tak długiej nieobecności.
Przyznaje się zaniedbałam bloga i to bardzo.Od roku nie pojawił się tutaj żaden post,jednak chce wam przekazać,że u nas wszystko w porządku.Izaya ma się dobrze jest cały i zdrowy.Moja nieobecność wynikła z tego iż kończyłam trzecią klase liceum(matura itp),potem przeprowadzka,praca,druga przeprowadzka i teraz czeka mnie kolejna i mam nadzieję,ze przynajmniej na kilka lat ostatnia.Choć to kilka lat to nie wiem czy jest dobrym określeniem ;)
Jednak to nie o to chodzi w tym poście by rozgadywać się o moim życiu tylko o postępach Izayi.Z tymi postępami to tak różnie,gorzej nie jest ale czy coś lepiej z jego zachowaniem to też trudno stwierdzić.Przez te zawirowania troche zaniedbałam jego nauke i ćwiczenia..jednak powracamy na naszą drogę pracy!Nie zamierzam opuszczać bloga i chce z wami się dzielić naszymi małymi sukcesami.


Dziś mój rekin kończy trzy lata a nadal zachowuje się jak nieokiełznany dzikus z buszu.Jest moim nieidealnym ideałem i zawsze będę go kochać! Zostawiam was z filmikiem,który jest zlepkiem naszych wspólnych chwil przez te trzy lata.

Miłego oglądania ! 


3 komentarze:

  1. Witamy po przerwie i życzymy 100 lat dla Izaya!
    Super filmik, a najlepsze przy samokontroli jak mu aż ślina poczekała hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione wszystkiego najlepsiejszego dla czarnucha!
    Filmik genialny :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciliście! Sto lat dla czarnego! ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń