czwartek, 7 czerwca 2018

Latające psy 2018

Wreszcie po tych paru dobrych tygodniach od imprezy, która odbyła się w poznańskim parku mogę napisać post i pochwalić się zdjęciami. Licznik pokazał mi prawie trzysta zdjęć ale opublikować mogę tylko niektóre, ponieważ obróbka jednej takiej foty zajmuje mi od 1 do 2 godzin. Jednak lubię to robić i dążę do perfekcji bo mistrzem jeszcze nie jestem ;) 





Jeśli ktoś zobaczył siebie albo swojego psiaka na fotce proszę napisz do mnie jeśli chcesz więcej zdjęć. Jestem pewna, że nie jedno zdjęcie jest z waszym udziałem. Kontakt uzyskasz klikając TUTAJ 



Wrzucam zdjęcia te najfajniejsze chociaż kilka wisienek jeszcze czeka, miłego oglądania ! 








Jeżeli już przejrzałeś zdjęcia to zapraszam cię na moją stronę z portfolio https://klaudiaklos.wixsite.com/klosphotography

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również byłam na latających psach co to tam się działo to magia !

    OdpowiedzUsuń