poniedziałek, 8 września 2014

Targi zoologiczne i obroże furkidz

W sobotę 06.09.2014r wybrałam się z koleżanką na targi zoologiczne,które odbyły się w Łodzi w hali Expo.Ogólnie jechałam tam bardzo podekscytowana z myślą,że będzie dużo stoisk i fajnych ofert ale nieco się zawiodłam.Oferta nie była ogromna,kilkanaście stoisk z ekskluzywną karmą i akcesoriami co wiąże się z tym iż moja kieszeń chowała się na widok cen.Jedynym stoiskiem przystępnym dla mnie był furkidz.Zakupiłam tam dwie obroże dla belga,bardzo fajne.

Jedna jest błękitna z motywem baranka

 a druga fioletowa w serca.

Oczywiście obie obroże są pół zaciskowe,jednak pierwszy raz kupiłam pól zacisk łańcuszkowy.Do tej pory Izu miał normalny pół zacisk.Pan powiedział,że dla ciągnącego psa lepszy jest łańcuszek bo starczy na dłużej,gdyż nie będzie się przecierał tak jak materiał.Było też stoisko łódzkiego schroniska dla zwierząt.Były pieski do adopcji,jedna sunia znalazła dom.
Ta sunia znalazła dom :)

Dałam podarunki do schroniska w postaci kilku smyczy,karmy,obróż itp psiaki za kratami na pewno się ucieszą :).Była też wystawa psów,bardzo ciekawie pan opowiadał o różnych rasach psów.Ogólnie to nawet mi się podobało jednak nastawiałam się na coś więcej :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz