niedziela, 24 sierpnia 2014

Testowanie

Ten post nie będzie zbyt długi ponieważ będzie poświęcony dwóm produktom.Chce się z wami podzielić na czym warto zawiesić swoje oko :)

Najpierw przedstawię wam zabawkę,która na pewno sprawdzi sie dla niszczyciela zabawek.Mój pies też jest terminatorem swoich bibelocików a tej kości jeszcze nie zniszczył.Wszystkie pluszaki czy też piszczace świnki z gumy zostały przez niego rozprute.Ta kość nie tylko jest zabawką ale także służy do czyszczenia psich zębów.Jest elastyczna,ma specjalne rowki w których zatrzymuje sie brud z psich ząbków.Można ja myć bez problemów.Jej materiał jest jakby gumowy,jednocześnie elastyczny i twardy.
Nie jest zbyt ciężka jednak dla malutkich piesków może być z byt duża.Gdy sie ją rzuca cichutko upada na podłogę,nie wydaje głośnych dźwięków.Na prawdę polecam wszystkim,którzy szukają trwałej zabawki dla psa :)

Drugim produktem są przysmaki,które służą mi jako treserki podczas nauki.Są one firmy brit i występują w pięciu rozmiarach:S,M,L,XL,Puppies.Ja kupiłam M ponieważ są przeznaczone dla psów od 10-25kg.Mój belg na chwilę obecna wazy 15 kg.Zapewne jak dorośnie przestawię się na L,które są dla psów od25-45kg gdyż waga dorosłego belga(samca) wynosi 25-30 kg.
Smaki są mięsne,wszystkie o smaku kurczaka.Są mięciutkie i malutkie.Mój pies je uwielbia,mają intensywny zapach.
Ja kupiłam je w zoologicznym za  14.40zł Może wy znajdziecie gdzieś taniej :) w opakowaniu jest 200g

I to byłoby na tyle :)

Na koniec śpiący Izuś :3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz