piątek, 14 listopada 2014

Testowanie karmy FITMIN




CHCESZ ZOBACZYĆ FILMIK O KARMIE Z UDZIAŁEM MOICH PSÓW?KLIK

Karmę dostałam parę dni temu ale jakoś nie miałam czasu dodać wpisu,więc przychodzę z nim dzisiaj.
Zgłosiłam swoje psy do przetestowania owej karmy,chciałam zobaczyć czy ją polubią i czy będzie dobrze przyswajana przez Sarę i Izaye.
Na pierwszy rzut idzie Fitmin medium puppy.

Jest to karma przeznaczona dla szczeniąt ras średnich od 2 do 12 miesiąca życia.
SKŁAD KARMY:
Białko: 29%, tłuszcz: 19%, energia: 16,3 MJ/1 kg Białko surowe (29%), oleje i tłuszcze surowe (19%), włókno surowe (2,2%), popiół surowy (7%), wapń (1,2 ), fosfor (1%), sód (0,28%)
Jeżeli chcecie poczytać więcej o tej karmie KLIK
Mój pies chciał zjeść od razu całe opakowanie...to nic dziwnego on kocha jeść wszystko więc jest dość średnim testerem co do jedzenia.Jednak Sara pudel ekspert stanowczo nam powie czy karma jest dobra czy też nie.Fitmin mini adult/senior jest przeznaczona dla psów starszych małych ras.
SKŁAD KARMY:
Białko: 25%, tłuszcz: 12%, energia: 14,7 MJ/1 kg Białko surowe (25%), oleje i tłuszcze surowe (12%), włókno surowe (2,6%), popiół surowy (6,7%), wapń (1,1%), fosfor (0,9%), sód (0,2%).
Jeżeli chcecie poczytać więcej o tej karmie KLIK
Oficjalna strona producenta KLIK
Gdzie możecie zakupić obie karmy:KLIK lub KLIK
Jeśli chodzi o moje zdanie to jestem średnio zainteresowana tą karmą.Sara na początku nie chciała jej jeść dopiero po namyśle skosztowała jednej jak i drugiej chrupki.Czy jej zasmakowało?Chyba tak ponieważ ta dla seniorów jest mała i nie musi jej gryźć,co nie sprawia jej bólu podczas jedzenia.Karma dla szczeniąt jest dla mnie zbyt tłusta i jakoś nie przypadła mi do gustu.Zdecydowanie dla seniorów zakupie większa ilość ale zaoszczędzę na karmie dla szczeniąt ponieważ jej nie kupię,Wolę zostać przy Sabie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz