sobota, 25 lipca 2015

Co znajduje się w psiej szafie...oraz WYJAZD W BESKIDY !!


Spotkałam się już z takimi postami i powiem wam szczerze,że mi się spodobały ! Dlatego postanowiłam zrobić taki post na swoim blogu.

Zacznijmy może od akcesoriów,których używam na co dzień .




Jak widać na powyższym zdjęciu znajduje się przepinana smycz o długości 2m.Jest ona już bardzo styrana przez Izu ponieważ lubi podgryzać smycze.Smyczka została zakupiona gdy Izaya miał 7 mc więc myślę,że jest baaaardzo wytrzymała skoro do tej pory nic się nie oderwało ani nie uszkodziło.Jedyne co to trochę się zmechaciła ale uwierzcie mi miała prawo ! 
Na fotce znajduje się również kantar i kaganiec a niżej widnieje obroża od Furkidz.Kontar służy mi jako pomoc w ciągnięciu...belgut strasznie ciągnie jak się czegoś przestraszy bądź zobaczy "coś" ciekawego.Kaganiec jak wiadomo MUSI  być :)



A to są już rzeczy Sary.Dwie obróżki,jedna od Modnej Kozy druga od Kudłatego Arta.Jedna para szelek norweskich również od Kudłatego i jakieś normalne szeleczki oraz smyczka.To są wszystkie rzeczy jakie posiada Sara..jest już babinkom i zabawki ją nie interesują :-) 



Rzeczy na wyjazdy


Na tym zdjęciu znajdują się akcesoria jedynie na wypady.Szelki wraz z sakwami,smycz górska,smycz z funkcją zapięcia w pasie do biegania oraz bidon.Nie ma się co rozpisywać.Jeśli chcecie recenzję,któregoś z tych produktów dajcie znać w komentarzu :)

Zabawki !!!


Jak widać zabawek trochę jest i to jeszcze nie wszystkie.Na zdjęciu znajduje się:
Nowiutki szarpaczek z futerkiem,
Nowa ażurka,
Wygrana piłka od Shaggy,
Nowa piłka na sznurku,
Zdydłany bączek na smaki,który zawsze zostawiam jak wychodzę z domu,
Nowa piłka tenisowa-stara jest w użyciu i była strasznie upiaszczona,
Ringo,
Szarpak i to nie jeden mam jeszcze dwa takie z polaru.
Oczywiście w domu są jeszcze szarpaki z liny ale to każdy wie jak wygląda i nie muszę pokazywać.
Aha zapomniałabym o ulubionej piłce Izusia

Najlepsza zabawka ever !!! Mozna luknąć tutaj jak piecho ładne obroty do niej robi :)



No i to co mój pies pokochał,czyli dyski ! 


Kiedyś już pisałam o naszych początkach z frisbee jednak gdy Izaya źle wylądował mieliśmy dość długą przerwę i musiałam od nowa nakręcać na nie psa.Dziś już pies łapie dekle a ja muszę poprawić rzuty.A WIĘC UWAGA ROBIE 2-TYG WYZWANIE FRISBEE!!! Czy dam rade ? Trzymajcie kciuki !!! Chce nauczyć się paru figur przez ten czas i popracować nad techniką skoku u Izayi. Tutaj macie jak nasza sytuacja z frisbee wygląda obecnie:



Co do zabawek to mam jeszcze jedną taka na pół żywą 

Ręki było więcej no ale cóż... belgut ją rozgryzł jak typowy pieseł zombie :D


I to byłoby na tyle :) Wyjezdzamy na 2 tyg w Beskidy więc będzie lekka przerwa na blogu ale jak przyjedziemy to nadrobimy ! 





10 komentarzy:

  1. O nie mogę! Zdjęcie z ręką wygląda całkiem przerażająco ;D. Miłego wyjazdu!

    Pozdrawiamy!
    http://psiakowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jedyna, przeglądając posta gdy zauważyłam rękę myślałam że coś ci się stało.
    Na całe szczęście to tylko 'zabawka'. Macie całkiem pokaźną kolekcję.
    Najbardziej zauroczyły mnie wasze szelki norweskie! :D

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacie, nie rób mi więcej takich zaskoczeń! Nie wiem co bym zrobiła, gdyby pies obudził mnie z takim czymś w paszczy - zawał gwarantowany :P Całkiem pokaźna kolekcja, piękne norwegi macie!
    Razem z Abi życzymy miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy w miejscowości Cisownica koło Cieszyna ;)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się Wasze akcesoria, obróżki są prześliczne :D. Chętnie przeczytałabym recenzję tych szelek z sakwami, bo sama zawsze chciałam takie kupić :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ręka jest koszmarna! Jednak bardzo podobają mi się Wasze akcesoria od Kudłaty Art :)
    Bardzo podoba mi się Wasz blog - dlatego macie nową obserwację! Pozdrawiamy, Magda&Sasza
    http://pani-nataszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych obróżkach! Jak ty to robisz, że są takie czyste?
    Mam jeszcze pytanie jak nazywa się czcionka, której użyłaś na pierwszym zdjęciu? :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem dlaczego są takie czyste :D A co do czcionki to jest to Mossy w programie PicMonkey

      Usuń
  8. Jako psiara stwierdzam, że wyposażenie mojego Dropsa jest równie imponujące, a na wyjazdach to jego rzeczy zajmują więcej miejsca :) Jeżeli zapragniesz poznać Beskidy w psim towarzystwie, to szczególnie polecam psiolubny Beskid Śląski. Pozdrawiam http://beskid.bielsko.pl/

    OdpowiedzUsuń