wtorek, 18 sierpnia 2015

BRACIA CHART-czy warto ?

Jako iż jesteśmy testerami w Top For Dog mieliśmy okazję przetestować produkty od Braci Chart.Czy warto zakupić tą karmę? Czy naprawdę ma tyle mięsa w sobie ile zapewnia producent?Zapraszam do lektury.


Zastanawiałeś się kiedyś nad tym co podać swojemu psu?Lepiej aby pies jadł karmę suchą czy mokrą?
Dylemat na temat karm nie jest nam obcy.My jako właściciele naszych pupili zastanawiamy się nad wyborem dobrego posiłku dla naszego czworonoga.Przeważnie właściciele stawiają na karmę suchą i ta opcja jest częściej wybierana..ale dlaczego?Sklepy oferują duży asortyment mokrych jak i suchych karm a jednak większość sięga po torbę pełną suchej karmy.Moim zdaniem większość psów ma problemy z tolerowaniem mokrej karmy.Sama doświadczyłam tego na swoich psach,które po większości karm mokrych miało biegunki czy wymioty.Dlatego i ja byłam skłonna sięgać po suchą karmę.Jednak moje zdanie na temat karm mokrych zmieniło się diametralnie gdy w moje ręce trafiły produkty od Braci Chart.


Nie lubię podawać moim psom tradycyjnych puszek,które w środku zwierają galaretę czy sos,przez co wszystko jest przemoknięte i bardzo brudzące.Po puszkach przeważnie psy mają wzdęte brzuchy i oddają niemiłe zapachy z tylnej części ciała ;-).Psich batonów jest dość mało z tego co zauważyłam.Niestety te batony w hipermarketach są papierowe,chociaż nie zawierają galarety czy sosu to w ich środku można znaleźć inne zapychacze a procent mięsa jest śmieszny.Karma od Braci Chart to zupełnie inna bajka niż te wszystkie śmieciowe puszki czy batony.Procent mięsa jest bardzo duży w dodatku jest to wołowina.W karmie znajdują się również warzywa i ryż.


My z Izaya dostaliśmy do testowania pakiet z gotowaną wołowiną,marchwią i słonecznikiem.Przyznam,że na początku się obawiałam jak mój pies przyjmie tą karmę.Jednak Izaya zjadł ze smakiem a problemów żołądkowych nie było!Karma bardzo ładnie pachnie,jak nie psie jedzenie.Od razu na pierwszy rzut oka przy krojeniu można szczerze przyznać,że karma jest bardzo mięsista.Widać również dodatki z marchwi i słonecznika.Produkty od Braci Chart nie zawierają konserwantów dlatego nie mają zbyt długiego terminu ważności.Nawet gdy karma jest nieotwarta musi być przechowywana w lodówce i trzeba o tym pamiętać!Po otwarciu jednego z batonów może on pozostać dwa dni w lodówce.Batony występują w dwóch wielkościach:mniejszym i większym,my dostaliśmy oba.


Jeśli chodzi o dostawę to produkty od Braci Chart przywozi kurier,który wcześniej umawia się z nami na dany dzień i godzinę.Jestem bardzo zadowolona z tej karmy i polecam ją każdemu nawet psom,które są niejadkami ! Jeśli jest ktoś zainteresowany pakiet próbny można zamówić na stronie producenta ---->Bracia Chart



10 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna recenzja! :) Kaja zawsze miała problemy żołądkowe, gdy jadła karmy z puszki, dlatego mokrą karmę zastępowałam jej gotowanymi pysznościami np. serducha itd :D Na pewno wypróbujemy tą karmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też codziennością jest raczej karma sucha : z mokrych powszechnie dostępne puchy to kompletne nieporozumienie. Do tej pory z tych lepszych testowaliśmy tylko Natureę i Lukullus i z nich jestem bardzo zadowolona:).

    Pozdrawiamy
    http://psiakowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś na oku ich karmę, Emet czasami dostaje mokre jedzonko do konga i uwielbia :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karma prezentuje się ciekawie, chyba spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba to do KONGa, niestety nie przetestujemy, bo Acany zje 140 gram a braci chart 400g co mało się opłaca. A w planach mam Animondę do KONGa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karma prezentuję się ciekawie. :)
    Super recenzja!
    Pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA - rudykundelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawie się ta karma prezentuje. Przydałoby się jeszcze podać dokładny skład, bo takie buldożkowe alergiki jak mój to wszystkiego jeść nie mogą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem bardzo zadowolona z tych kiełbasek :) Psiakom bardzo smakuje i co najważniejsze skład jest bardzo dobry :)
    U mnie jest tylko ból że mam małą lodówkę i zamrażarkę i jak zmawiam większe ilości to nie mam za bardzo gdzie przechować stertę jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze spróbować, wyglądają konkretnie i z tego co czytam i oglądam to smakuje.

    OdpowiedzUsuń