niedziela, 22 października 2017

XVI MIĘDZYNARODOWE TARGI ZOOLOGICZNE PET FAIR w Łodzi




Od tego wydarzenia minął już miesiąc, jednak nie miałam zbytnio czasu aby wcześniej napisać notkę o targach zoologicznych. Jak sam tytuł mówi od 15 do 17 września można było uczestniczyć na targach, które odbyły się w hali expo w Łodzi. Targi trwały od piątku do niedzieli, jednak osoby "detaliczne"-(czyli te, które nie prowadzą żadnej działalności zoologicznej) mogły przyjść tylko w niedzielę. Było bardzo dużo stoisk, wystawców różnych firm. Rozdawanych było mnóstwo próbek bądź gratisów do kupionych produktów. Niestety nie wszystkie stoiska prowadziły sprzedaż więc mogliśmy nacieszyć tylko oko, jednak większość była nastawiona na detal. 


Na targach roiło się od karm,legowisk,zabawek i innych akcesoriów dla psów bądź kotów. Przedstawiciele marek nie zapomnieli też o innych naszych pupilach więc można było spotkać też produkty dla gryzoni, jaszczurek czy ryb. Zajęło mi sporo czasu obejście stoisk, które mnie ciekawiły ale wróciłam do domu zadowolona i z zacnymi łupami. 


Moją szczególną uwagę przyciągnęły trzy stoiska: MEATLOVE Polska , DOG DIRECT , PULLER Polska . MeatLove robi wspaniałe kiełbaski dla psów, recenzję owej kiełbaski zobaczycie już niebawem, a tym razem skupimy się na szarpaku. 

Szarpaki firmy Dog Direct robione są z najwyższej jakości polaru, są trwałe, nie prują się nawet przy ekstremalnym szarpaniu. Przetestowany na belgucie żyje nadal i nie ma śladów jakichkolwiek przetarć, urwań czy prucia, jednym słowem CUDO ! 
Jestem bardzo zadowolona z tej zabawki, ceny nie należą do niskich jednak w tym przypadku cena gwarantuje jakość.Mój pies to maszyna destrukcyjna zabawek dlatego polecam właścicielom, którzy posiadają takie psiaki do zakupu szarpaków z firmy DOG DIRECT.
Trzeba jednak pamiętać, że nie można zostawić psa sam na sam z zabawką bo każda zabawka bez kontroli podlegnie destrukcji :) 














Dorwaliśmy na targach też próbki różnych karm takich jak: Naturea, Petvita , Beco. Karm jeszcze nie próbowaliśmy jednak w najbliższym czasie postaram się coś więcej o nich napisać.
Ogólnie moja wrażenia były pozytywne, ładnie przygotowana hala i stoiska oddawały swój urok. Mili przedstawiciele firm, którzy odpowiadali na wszystkie pytania oraz szeroka gama produktów była dla mnie zaskoczeniem. Czekam na kolejną edycję targów :)

4 komentarze:

  1. Ale musiało być tam przyjemnie! :) Szkoda, że akurat wtedy nie mogłem się tam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wydarzenie i świetne zdobycze. I widzę, że nawet nowa obróżka pokusiła o kupno :P
    Sama bym się wybrała na takie targi, ale niestety w moich okolicach tego typu wydarzenia nie są organizowane, więc mogę się nacieszyć jedynie opowiastkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo... Zobaczyłam ten szarpak i przepadłam! Nawet gdy jeszcze nie przeczytałam twojej opinii wiedziałam, że taki chcę. Można wiedzieć ile kosztował?
    Co do innej części posta niż zdjęcie szarpaka to szkoda mi, że nie wiedziałam o tym wydarzeniu (o żadnym nigdy nie wiem, dopóki nie przeczytam relacji D;). Super wydarzenie. Izaya ucieszył się z zakupów, które przyniosłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz ! :) Izu bardzo się ucieszył ze zdobyczy ale najbardziej szalał na widok szarpaka.Szarpak kosztował ok 56 zł ale naprawdę warto ! :)

      Usuń