wtorek, 10 lutego 2015

10 faktów o moim psie

Postanowiłam napisać 10 faktów o moim psie tak aby każdy z was drodzy czytelnicy dowiedzieli się co nie co o tym rozbójniku :)


10 FAKTÓW O MOIM PSIE
  1. Pierwszym faktem jest to,że mój pies to NIE SUKA tylko SAMIEC.Dużo osób piszę mi ale masz piękną "sunię" ale "ona" ładna.Ja rozumiem,że imię IZAYA w Polsce kojarzy się z płcią damską jednakże na blogu piszę w rodzaju męskim gdy opisuje co Izu już umie i tak dalej.
  2. Mój pies nosi mię Izaya,które pochodzi z Japonii i oznacza "ciekawy świata".W Japonii nie ma czegoś takiego jak w Polsce,że jeśli imię kończy się na A to musi być damskie.Po drugie mój pies otrzymał imię po bohaterze z jednego anime ;)
  3. Izu wcale nie jest grzecznym i posłusznym psem.Owszem kocha sport jednak ciężko mu się skupić gdy wokoło chodzą ludzie i biegają psy. Dodam jeszcze,że ciągnie na smyczy dlatego ma kolczatkę.
  4. Ten pies nigdy nie będzie się nadawał na sportowe posłuszeństwo xD
  5. Lubi łapać frisbee i aportować piłki oraz wszystkie inne zabawki.
  6. Szybko się uczy nowych sztuczek 
  7. Jest agresywny w stosunku do obcych ludzi i niektórych psów(eliminujemy agresję lękową) Weterynarza chce zabić.
  8. Mój pies boi się huków i innych głośnych odgłosów
  9. Lubi niszczyć w domu jak każdy belg :D
  10. Strasznie się ślini i jak pije rozlewa dookoła wodę.
Mam nadzieję,że wam się spodoba ten dość krótki post ale wena mnie dopadła bym napisała coś takiego no to naklepałam wam te fakty :)


14 komentarzy:

  1. Ciekawy post :). A co do ciągnięcia polecam szelki easywalk zapinane z przodu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty ,ale kolczatki nie polecam, to nie rozwiązanie problemu, lepsze szelki easy walk ,albo jak już kantarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jesteś fanką anime ;]?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągnięcie na smyczy może być naprawdę poważnym problemem, ale wątpię, żeby kolczatka była w stanie to wyeliminować. Tak naprawdę żaden sprzęt szkoleniowy nie będzie działał, jeżeli jego używania nie połączy się z konsekwentną pracą nad wpajaniem właściwych zachowań, którą będą wykonywać wszystkie osoby które wychodzą z psem i to podczas każdego spaceru. Niestety, tutaj nie ma, że boli albo że się nie chce.
    Polecam Ci się:
    1) http://trendzseterem.blogspot.com/2014/11/walka-o-luzna-smycz-pasmo-porazek.html
    2) http://trendzseterem.blogspot.com/2014/11/walka-o-luzna-smycz-na-drodze-do-sukcesu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ciekawy post :)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, ciekawe fakty!
    Naprawdę Izaya jest piękny! Dopóki nie przeczytałam posta, myślałam, że to suczka, za co przepraszam. :p
    Urocze fotki, a bohater przeprzepiękny! <3

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybaczamy tą pomyłkę teraz już wiesz,że Izaya jest kawalerem ^^

      Usuń
  7. Też byłam przekonana, że to sucz ;-)
    U nas też trochę faktów dziś, ale znaleźliśmy aż 30, zapraszamy na posta http://piesoswiat.blogspot.com/2015/02/118-30-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moj pies tez boi sie hukow

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakty: 10, 8, 7, 4 cały Beethoven :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślczny. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fakty i super psiak :*

    OdpowiedzUsuń