niedziela, 15 lutego 2015

Podstawy posłuszeństwa

Niestety ferie dobiegają końca i czas,który będę mogła poświecić psiakowi zmniejszy się o połowę co mnie za bardzo nie cieszy :( W niedzielę 8 lutego spotkałam się z pewną hodowczynią owczarków belgijskich groenendael z którą porozmawiałam na temat agresji Izayi.Poleciła mi pewną osobę ze związku kynologicznego jeśli chodzi o posłuszeństwo podstawowe tzw PT1 oraz dwie panie,które zajmują się skrajnymi przypadkami jeśli chodzi o agresję.Najpierw skorzystam z tej drugiej opcji,wybiorę się na ich plac z nadzieją,że pomogą rozwiązać problem.Ich szkoła to Akademia psa i kota w Łodzi.Po jakimś czasie zapisze się na PT1 co kończy się egzaminem więc duużo pracy przed nami.Jak już ukończymy PT1 przystępujemy to PT2,które już jest na zaawansowanym poziomie,może to skłoni mojego psa do intensywniejszego myślenia nad swoim zachowaniem.

Zostawiam was z filmikiem gdzie ćwiczymy podstawy chodzenia przy nodze.(Pamiętajcie o HD)

Niebawem pojawią się pierwsze relacje ze szkolenia :)

13 komentarzy:

  1. Fajny filmik. Poćwicz więcej skupienia na Tobie w miejscu, a będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super film . Pies jest idealny , Zapraszam i skomentuj mojego bloga też jest o psach :) http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com Będę wdzięczna .dziękujemy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny to on jeszcze nie jest....dużo mu brakuje do idealności xD

      Usuń
  3. Bardzo dobrze Wam idzie...już niedługo będzie jeszcze lepiej!
    W takim razie życzę powodzenia w dalszej pracy. :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko wam idzie. W czym obrabiałaś filmik?

    http://wiejskie-stadko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wam idzie, nam z Knapkiem bardzo podobnie teraz pracuje na tym, że jak idziemy aby psiak patrzył mi się prosto w oczy :P Czekam na relacje ze szkolenia:)))
    Pozdrawiamy W&K

    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Wam idzie ! Mój pies chyba nigdy taki nie będzie :D
    maniolowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdalena Kwaśniak20 lutego 2015 05:59

    Super! :D Pozdrawiam was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Więcej nagród, zabawy, dynamiczniej. Popracuj też nad mową ciała. Poza tym super, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń